Pokretanje doslednog Instagram profila i održavanje Facebook stranice je samo prvi korak. Radno vreme vaše kafane je ažurirano, kontakt informacije i adresa su tačni, i ozbiljno ste počeli da pristupate kreiranju sadržaja. Hoće li vreme koje ulažete biti vredno ako ga niko ne vidi? Ako se broj vaših pratilaca ne povećava sam od sebe, postoje određene mere koje možete preduzeti da to promenite na bolje. Veliki broj pratilaca stvara uzbuđenje i privlači potencijalne nove kupce u vaš kafić.
Kako pretvoriti jednokratnog kupca u obožavaoca? Evo 7 najboljih načina da povećate broj pratilaca vašeg poslovanja na društvenim mrežama. Niste sigurni da li je prisustvo na Facebook-u i društvenim mrežama zaista neophodno? Saznajte zašto su društvene mreže ključan alat za rast vašeg poslovanja ovde.
Marketing u Kafiću
Najlakši način da promovišete svoje stranice na društvenim mrežama je da postavite mali podsetnik pored blagajne ili na jelovniku. Kupac koji se vraća može videti ovo i setiti se da prati jedan od svojih omiljenih lokalnih kafića na Facebook-u i Instagramu. Prvi put kupci će to videti i osećati radoznalost u vezi sa tim šta njihovo novo otkriveno mesto ima da ponudi na internetu.
Podelite svoje Instagram korisničko ime, Facebook stranicu i jedinstvene oznake na istom mestu gde imate navedenu lozinku za WiFi, kako ne bi moglo proći neprimećeno.
Ciljane Oznake na Instagramu
Oznake su osmišljene da povežu korisnike sa idejama, proizvodima i mestima. To je najbolji način da vaš brend postane primetan na Instagramu.
Želite da izaberete oznake sa najviše aktivnosti. Već verovatno imate dobru predstavu o jeziku koji vaši kupci koriste kada govore o kafićima. Međutim, važno je da ne izaberete svaku moguću varijaciju ovih reči. Umesto toga, odaberite nekoliko preciznih oznaka.
Pretražite oznake koje se odnose na misiju vašeg kafića i odaberite najpopularnije za upotrebu uz vaš sadržaj. Iskoristite svoju lokaciju u svoju korist. Na primer, brza pretraga na Instagramu će vam reći da oznaka #chicagocoffee ima više od 40.500 rezultata dok #chicagocafe ima samo 5.000. To vam govori koje oznake više putnici i stanovnici koriste na Instagramu da bi otkrili nove kafiće u tom području.
Pazite da ne koristite previše oznaka, jer će kupce podsećati na neželjenu poštu. Vodeći brendovi biraju samo najvažnije oznake i obično dodaju ne više od pet. Pratite oznake koje se odnose na vaš kafić ili kvart i angažujte se sa korisnicima koji objavljuju koristeći ove oznake. Lajkovanjem i komentarisanjem njihovih objava pokazujete zahvalnost za njihove napore.
Postavite Ton
Ako želite da korisnici prate, neophodno je da Instagram i Facebook stranica vašeg brenda prenesu prepoznatljivo raspoloženje. Jedan suptilan, ali veoma vizuelan način da prikažete ton vašeg kafića je putem palete boja, koja može varirati od toplih i udobnih do vibrantnih i hladnih. Kafić fokusiran na doručak često objavljuje svetle slike bogatih tonova koje ističu primamljivu hranu. Dok će kafić sa otvorenim mikrofonom za poeziju kasno uveče prikazivati slike sa prigušenim svetlom i tamnim tonovima. Razmislite o tome kakvu vibru vaš kafić emituje i fokusirajte se na nju.
Posvetite vreme uređivanju i stilizovanju svojih slika pre nego što ih objavite na Instagramu. Potrošači su navikli da viđaju slike svuda. Ako je vaš sadržaj visokog kvaliteta, vaš profil će se izdvojiti od ostalih već na prvi klik.
Neki poslovi su fleksibilniji, dok su drugi stroži kad je u pitanju ton na društvenim mrežama. Pazite da ne izgledate previše formalno i sterilno ili previše neuredno i zbunjujuće. Najvažnija stvar kada je u pitanju ton vašeg kafića je prikazivanje autentičnog iskustva. Milenijalci i Generacija Z reaguju na poslove koji se ponašaju iskreno i uglavnom ignorišu konvencionalno oglašavanje.
Angažujte Kupce Pokretanjem Drštvenih Mrežnih Takmičenja
Ponekad broj pratilaca kafića brzo raste, ali nivo angažovanja ostaje nizak. Vaši kupci uživaju u vašim objavama na Facebook-u i Instagramu, ali nemaju razlog da se uključe u razgovor. Društvene mreže su osmišljene za deljenje, zato podstaknite svoje kupce da vam daju povratne informacije.
Može biti jednostavno kao što je objavljivanje slike vaših mekanih kolača i traženje od vaših pratilaca da komentarišu sa svojim omiljenim pekarskim proizvodima. Sponzorisani konkurs za besplatan ili snižen kafu u zamenu za označavanje dva prijatelja na Instagramu ili praćenje vaše Facebook stranice povećaće angažman. Ako imate umetničku bazu kupaca, tada foto konkurs može obezbediti lako personalizovan sadržaj za vašu stranicu.
Budite kreativni u procesu, trebalo bi da bude zabavno! Posmatrajte kako se vaša baza kupaca sve više uključuje u vaše objave na Facebook-u i Instagramu.
Postanite Deo Hipe
Iskoristite reklamiranje zasnovano na lokaciji tako što ćete uvek označavati vaš kafić. Ovo će takođe olakšati pronalaženje vašeg kafića tokom pretrage. Ako se u vašem gradu ili državi dešava događaj sa popularnom oznakom, kao što je nova izložba ili gradski festival, kreirajte odgovarajuću objavu i postanite deo hajpa. Kafa ili poslastice u limitiranoj ediciji mogu brzo postati trend u zajednici.
Podstaknite Konverzaciju
Kupci su skloniji da prate i uključe se u stranicu ako vide da se brend pridružuje razgovoru. Ako ste postavili pitanje u opisu, ne zaboravite da odgovorite ili da lajkujete odgovor pratilaca.
Ponovno deljenje slika koje su vaši gosti napravili u vašem kafiću stvara zajednicu oko vaše kafane i podstiče druge kupce da pišu o vašem poslovanju na internetu. Držite jedinstvenu oznaku u svom opisu, kako bi korisnici društvenih mreža znali tačno kako da privuku vašu pažnju.
Zapamtite, nijedan korisnik neće pokušati da komunicira sa zapostavljenom stranicom. Redovno objavljivanje interesantnog sadržaja povećaće šanse da korisnik društvenih mreža reaguje na vaš sadržaj.
Pokažite Vašu Zabavnu Stranu putem Instagram i Facebook Storija
Instagram i Facebook Storiji su odličan način da delite sadržaj sa svojim pratilcima. Pošto nestaju nakon 24 sata, nema pritiska da postavljate savršeno stilizovan sadržaj. To vam omogućava da budete spontani i malo se zabavite.
Ako neko od osoblja ima rođendan, objavljivanje čestitke na vašoj priči prikazuje ljudsku stranu kompanije. Da li redovan kupac svakog jutra sedi ispred sa svojim psom? Pitajte da li možete brzo napraviti sliku! Sa pričama, slike ne moraju biti uređene i možete deliti više puta dnevno bez dosađivanja svojim pratiteljima. Vreme je da postanete kreativni!
Odeljak sa naglascima vaše priče može se koristiti za jednostavno davanje korisnicima pristupa više informacija. Koristite kratke i jednostavne naslove za svaki naglasak i imajte lako razumljiv simbol kao ikonu. Možete koristiti naglašene priče da podelite svoj meni, pravila takmičenja, slike vaših najpopularnijih različitih napitaka i poslastica, ili sve drugo što bi kupci mogli smatrati korisnim ili interesantnim. Pre svega, društvene mreže su vizuelna priča koju delite sa vašim kupcima. Što više ljudi angažuje sa vašom pričom na internetu, to će više ljudi početi dolaziti kroz vrata.
Voleli bismo da čujemo kako koristite ove savete za povećanje broja pratilaca na Facebook-u i Instagramu. Ostavite komentar i dajte nam znati!